Група №31 географія



23 червня 2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія група 21

Урок 37

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку. Підсумковий урок: Контрольна робота. 

Увага! Письмові завдання виконувати на двойному аркуші ( в клітинку) , фотографувати й надсилати Vibep в особисті 

 Доброго ранку, шановні учні!  Сьогодні у нас останній урок. Настав день підсумкової контрольної роботи. Завдання різнорівневі, але не складні. Ви справитеся, я у вас вірю!!! 

Рекомендації контрольної роботи:  

1. Усі відповіді на запитання  контрольної роботи можна знайти у вашому підручнику (Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, рекомендовано Міністерством освіти і науки України, Камянець – Подільский «Абетка», 2019)

У тестових завданнях вказуйте тільки номер питання та варіант відповіді (1.А)

Завдання не переписуйте. Обов'язково вказуйте номер завдання, яке виконуєте.

                        Бажаю успіху!!!                

І рівень (6 балів, по 1 за кожну правильну відповідь)

1. Україна має кордони з сусідами:
а) Молдова, Білорусь, Угорщина, Хорватія, росія;

б) Молдова, Білорусь, Угорщина, Словаччина, Польща, Білорусь, росія;

в) Польща, Білорусь, росія, Сербія, Молдова, Білорусь;

г) Словаччина, Польща, Білорусь, Чехія, Білорусь, Угорщина.

 

 2. Укажіть, що таке адміністративно-територіальний устрій: 

а) розташування країни щодо її політичних союзників і недругів, військових блоків, осередків міжнародної нестабільності, регіональних конфліктів. 

б) Це континентальний шельф та морська економічна зона. Відповідно до Закону України 1995 р. про Морську економічну зону вона розташована в Чорному морі. Її розмежування відбулося згідно з укладанням міждержавних угод.

в) це система, яка об'єднує всі сектори економіки
г)
 поділ території на окремі частини - адміністративні одиниці, залежно від якого створюються і діють органи державної влади та місцевого самоврядування. Адміністративна одиниця - частина території країни, що має місцеве управління.

 3. Для України характерний тип відтворення:
а) 
розширений;

б) простий;
в) 
звужений

 

      4. За останні чверть століття середній вік українців збільшився:
а) з 36,5  до 40,5 року;

      б) з 36,5  до 45,5 року;

в) з 36,5  до 43року;

г) з 36,5  до 48,5 року

  5. Українські виробники постачають сільськогосподарську продукцію до:

а) 90 країн світу;

б) 110 країн світу;

в) 150 країн світу;
г) 
190 країн світу

 

 6. Скільки  з десяти європейських міжнародних транспортних коридорів (МТК) проходить територією України:
а)  чотири;                                       б) сім;
в)     два;                                            г) вісім

 

 ІІ рівень  (3 бали, по 1 за кожну правильну відповідь)

     7. Установіть відповідність

 

1.Політико-географічне

положення (ПГП)

А.визначається ступенем впливу на неї світових осередків високої політичної активності. 

2. Геопросторове положення

В. визначають сусідське політико-географічне положення країн відносно країн, що безпосередньо межують із даною країною або морською економічною зоною. 

3.Регіональне політико-географічне положення –

Б. це розташування країни щодо її політичних союзників і недругів, військових блоків, осередків міжнародної нестабільності, регіональних конфліктів. Його розглядають на глобальному, регіональному та сусідському рівнях.

4.Глобальне політико-географічне положення країни

Г. це геопросторове положення країни відносно країн і регіональних організацій регіону (або суміжних регіонів)

 

             

8. Установіть відповідність тенденції розвитку електроенергетики в Україні:

 

Тип електростанцій                                       Виробництво

1. ВЕС, СЕС                                                        А. 37,8 %

2. ГЕС                                                                   Б. 53,0%

3. ТЕС                                                                   В. 1,7%

4. АЕС                                                                   Г. 7,5%

 

9.Установіть відповідність між структурою посівних площ та сільськогосподарськими культурами в Україні (у відсотках):

1. Пшениця                        А. 22,1%

2. Ячмінь                             Б. 15,9%

3. Соняшник                      В. 23,2%

4. Кукурудза                     Г. 10,6%

ІІІ рівень (3 бали за  правильну відповідь)

10. Надайте інформацію про виробництва побутових товарів у вашій місцевості. Поясніть чинники їхнього розміщення.

ІV рівень (3 бали за  правильну відповідь)

11.Оцініть територіальну структуру господарства України за екологічними, соціальними, економічними критеріями.

    Домашнє завдання

Мої любі учні 21 групи!!! Ще один рік, наповнений знаннями та враженнями, непомітно пролетів. Саме з цим особливим подією я хочу привітати вас. Я хочу побажати вам терпіння, впевненості, внутрішнього спокою, а головне, успіху у всіх, навіть самих неординарних, починаннях. Будьте собою, не бійтеся проблем, і тоді ви точно досягнете найбільших вершин.

Я розумію, що просто настали складні видозміни життя, які не описуються граматичними нормами. Але це все тимчасово. Ми незабаром побачимось в аудиторіях! Вірте! Побачимось!!!Мирного неба!!!                                    

                                                  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


20 червня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 36

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Тема програми. Суспільна географія України

Тема уроку.  Конкурентні переваги України на світовому ринку  послуг 

Завдання. 

    Переглянути  презентацію   Конкурентні переваги України на світовому ринку послуг

Опрацювати теорію  

Теорія

Порослідкуйте за малюнком, якими країнами проходять європейські МТК. Які види транспорту використовують у них?

Проаналізуйте зазначені групи рекреаційних ресурсів для розвитку та спеціалізації кожного з рекреаційно-туристичних регіонів України. Назвіть найвідоміші курортні місцевості кожного з рекреаційно-туристичних регіонів.

Проаналізуйте діаграму структури прямих іноземних інвестицій в економіці України  за видами економічної діяльності. З'ясуйте, які сфери економіки й чому є найбільш привабливими для іноземних інвесторів.

Дайте відповідь на питання 

Яке значення концепції сталого (збалансованого) розвитку для майбутнього українського суспільства?

Домашнє завдання

Опрацювати §33 та конспект блогу

Оцініть територіальну структуру господарства України за екологічними, соціальними, економічними критеріями. (коротка письмова відповідь)

Підготуватися до контрольної роботи

П

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія група 21

Урок 37

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку. Підсумковий урок: Контрольна робота. 

Увага! Письмові завдання виконувати на двойному аркуші ( в клітинку) , фотографувати й надсилати Vibep в особисті 

 Доброго ранку, шановні учні!  Сьогодні у нас останній урок. Настав день підсумкової контрольної роботи. Завдання різнорівневі, але не складні. Ви справитеся, я у вас вірю!!! 

Рекомендації контрольної роботи:  

1. Усі відповіді на запитання  контрольної роботи можна знайти у вашому підручнику (Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, рекомендовано Міністерством освіти і науки України, Камянець – Подільский «Абетка», 2019)

У тестових завданнях вказуйте тільки номер питання та варіант відповіді (1.А)

Завдання не переписуйте. Обов'язково вказуйте номер завдання, яке виконуєте.

                        Бажаю успіху!!!                

І рівень (6 балів, по 1 за кожну правильну відповідь)

1. Україна має кордони з сусідами:
а) Молдова, Білорусь, Угорщина, Хорватія, росія;

б) Молдова, Білорусь, Угорщина, Словаччина, Польща, Білорусь, росія;

в) Польща, Білорусь, росія, Сербія, Молдова, Білорусь;

г) Словаччина, Польща, Білорусь, Чехія, Білорусь, Угорщина.

 

 2. Укажіть, що таке адміністративно-територіальний устрій: 

а) розташування країни щодо її політичних союзників і недругів, військових блоків, осередків міжнародної нестабільності, регіональних конфліктів. 

б) Це континентальний шельф та морська економічна зона. Відповідно до Закону України 1995 р. про Морську економічну зону вона розташована в Чорному морі. Її розмежування відбулося згідно з укладанням міждержавних угод.

в) це система, яка об'єднує всі сектори економіки
г)
 поділ території на окремі частини - адміністративні одиниці, залежно від якого створюються і діють органи державної влади та місцевого самоврядування. Адміністративна одиниця - частина території країни, що має місцеве управління.

 3. Для України характерний тип відтворення:
а) 
розширений;

б) простий;
в) 
звужений

 

      4. За останні чверть століття середній вік українців збільшився:
а) з 36,5  до 40,5 року;

      б) з 36,5  до 45,5 року;

в) з 36,5  до 43року;

г) з 36,5  до 48,5 року

  5. Українські виробники постачають сільськогосподарську продукцію до:

а) 90 країн світу;

б) 110 країн світу;

в) 150 країн світу;
г) 
190 країн світу

 

 6. Скільки  з десяти європейських міжнародних транспортних коридорів (МТК) проходить територією України:
а)  чотири;                                       б) сім;
в)     два;                                            г) вісім

 

 ІІ рівень  (3 бали, по 1 за кожну правильну відповідь)

     7. Установіть відповідність

 

1.Політико-географічне

положення (ПГП)

А.визначається ступенем впливу на неї світових осередків високої політичної активності. 

2. Геопросторове положення

В. визначають сусідське політико-географічне положення країн відносно країн, що безпосередньо межують із даною країною або морською економічною зоною. 

3.Регіональне політико-географічне положення –

Б. це розташування країни щодо її політичних союзників і недругів, військових блоків, осередків міжнародної нестабільності, регіональних конфліктів. Його розглядають на глобальному, регіональному та сусідському рівнях.

4.Глобальне політико-географічне положення країни

Г. це геопросторове положення країни відносно країн і регіональних організацій регіону (або суміжних регіонів)

 

             

8. Установіть відповідність тенденції розвитку електроенергетики в Україні:

 

Тип електростанцій                                       Виробництво

1. ВЕС, СЕС                                                        А. 37,8 %

2. ГЕС                                                                   Б. 53,0%

3. ТЕС                                                                   В. 1,7%

4. АЕС                                                                   Г. 7,5%

 

9.Установіть відповідність між структурою посівних площ та сільськогосподарськими культурами в Україні (у відсотках):

1. Пшениця                        А. 22,1%

2. Ячмінь                             Б. 15,9%

3. Соняшник                      В. 23,2%

4. Кукурудза                     Г. 10,6%

ІІІ рівень (3 бали за  правильну відповідь)

10. Надайте інформацію про виробництва побутових товарів у вашій місцевості. Поясніть чинники їхнього розміщення.

ІV рівень (3 бали за  правильну відповідь)

11.Оцініть територіальну структуру господарства України за екологічними, соціальними, економічними критеріями.

    Домашнє завдання

Мої любі учні 21 групи!!! Ще один рік, наповнений знаннями та враженнями, непомітно пролетів. Саме з цим особливим подією я хочу привітати вас. Я хочу побажати вам терпіння, впевненості, внутрішнього спокою, а головне, успіху у всіх, навіть самих неординарних, починаннях. Будьте собою, не бійтеся проблем, і тоді ви точно досягнете найбільших вершин.

Я розумію, що просто настали складні видозміни життя, які не описуються граматичними нормами. Але це все тимчасово. Ми незабаром побачимось в аудиторіях! Вірте! Побачимось!!!Мирного неба!!!                                    

                                                  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


13 травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 35

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Працюємо...

Тема програми. Суспільна географія України

Тема уроку.  Конкурентні переваги України на світових ринках продукції важкої промисловості

Завдання. 

    Переглянути  презентацію  Конкурентні переваги України на світових ринках побутових товарів  Презентацію

теорію Теорію

Поясніть чинники розвитку та особливості розташування підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та товарів побутової хімії в Україні.

Дайте характеристику (за картою) легкій промисловості України

Опрацюйте ст. 167- 170. Зробіть опорний конспект Виробничий склад та чинники розміщення харчової промисловості

Домашнє завдання

Опрацювати §32 та конспект блогу

     Підготуйте інформацію про виробництво харчових продуктів і напоїв, що їх споживає ваша родина. Вітчизняним або зарубіжним виробникам ви надаєте перевагу й чому?

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


6 червня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 34

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Продовжуємо працювати.

Тема програми. Суспільна географія України

Тема уроку.  Конкурентні переваги України на світових ринках продукції важкої промисловості

Завдання. 

    Переглянути  презентацію  Конкурентні переваги України на світових ринках продукції важкої промисловості   Презентація

теорію  Переглянути сайт

 «ПРОМИСЛОВІСТЬ. ГЕОГРАФІЯ ОСНОВНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ СВІТУ»

Зробити опорний конспект

За таблицею поясніть, які зміни й чому відбулися в структурі електроенергетики України.

                                                                     Натисни 👇

За картою електроенергетики поясніть чинники розміщення електростанцій різних типів. Поясніть причини нерівномірності розміщення електростанцій на території України.

                                                                   Натисни 👇                        

 Дати  письмово  коротко   відповідь на запитання

З яких причин Україна в глобальних ланцюгах доданої вартості перейшла від виробництва до реалізації електронної продукції?

Домашнє завдання

Опрацювати §31 та конспект блогу

 Дати коротко відповідь на запитання:

Які виробництва українського машинобудування є конкурентноспроможними на світовому ринку та які чинники зумовлюють їхній розвиток? (письмово)

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 30 травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 33

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Вітаю, мої любі!
Сьогодні працюємо годину

Тема програми. Суспільна географія України

Тема уроку.  Економіка України в міжнародному поділі праці. Конкурентні переваги України на світових ринках сировини та металів

Завдання. 

    Переглянути  відеоурок Економіка України в міжнародному поділі праці.Сучасна економіка України за Посиланням  та теорію

Зробити опорний конспект

Проаналізуйте діаграму структури посівних площ в Україні (див. малюнок). Поміркуйте, які із зазначених культур можуть забезпечити нашій державі конкурентні переваги на світовому ринку сільськогосподарської продукції.

 Дати  письмово  коротко   відповіді на запитання:

-   Схарактеризуйте сучасні риси національної економіки України.

-  Які чинники зумовили розвиток в Україні сільського господарства?

-   Назвіть конкурентні переваги української економіки на світових ринках рудної сировини та металів.

Домашнє завдання

Опрацювати §30 та конспект блогу

 Дати коротко відповідь на запитання:

Чи здатна сировинна спеціалізація економіки, що заснована на первинному секторі, забезпечити країні високий рівень економічного розвитку в сучасному світі? (письмово)

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

24 травня 2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                               

Географія група 21

Урок 32

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Тема програми. Населення  України

Тема уроку  Практична робота№9.  Аналіз  картограм  народжуваності,  смертності,  природного  приросту,  густоти населення  в  Україні  Практична робота

 Завдання 1.За даними тематичних карт атласу «Географічний простір Землі. 11 клас» або матеріалами на сайті  згрупуйте області України й запишіть їхні назви у відповідні комірки таблиці.

 

 

Області України

 

 

Демографічні процеси

Розселення

народжуваність, ‰

 

смертність, ‰

природний приріст, ‰

густота населення, осіб/км²

рівень урбанізації, %

Україна в цілому

10,5

14,4

-3,9

74,3

68,9

Області з показником вищим за середній по країні

 

 

 

 

 

Області з показником близьким до  середнього по країні

 

 

 

 

 

Області з показником нижчим за середній по країні

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. За статево-віковою пірамідою України 2019  року 

Вікова структура населення простежте тенденції щодо зміни народжуваності, смертності та характеру зміни поколінь в нашій державі протягом останніх десятиліть.

За даними таблиці у висновку схарактеризуйте відмінності перебігу демографічних процесів та  розселення в різних регіонах України. Поясніть причини даних явищ.

  А  той,  хто  готується  до  ЗНО,    повторює  тему  "Населення  України  і  світу"   (8  клас). У  підручнику  Кобернік,  Коваленко  за  8  клас  це  параграфи  47-58. Також  користуємося  інтернет- ресурсами

Підручник С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко

Населення Землі

Готуйся серйоЗНО до геогрфії

Готуйся серйоЗНО до геогафії

Готуйся серйоЗНО до геогафії


УСПІХУ  і  МИРУ!!! 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.

 Домашнє завдання

Відпочиньте!!!


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

24 травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 31

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Привіт, мої любі!
Сьогодні працюємо дві години

Тема програми. Суспільна географія України

Тема уроку.  Населення України

Завдання. 

    Переглянути  відеоурок «11 клас. Географія. Населення України» за  Посиланням

Зробити опорний конспект

Прочитати  §29 підручника 

Переглянути   відео «Українська демографія»  «Українська демографія» Відео

  « Заробітчани з України: куди і на які роботи вони їздять» Відео

 Дати  письмово  коротко   відповіді на запитання:

-   Які головні причини зменшення кількості населення в Україні протягом останнього століття?

-  Які позитивні і негативні наслідки зовнішньої трудової міграції з України?

-   Поясніть значення термінів: урбанізація,  субурбанізація, рурбанізація, джентрифікація. Які з цих процесів поширені  в Україні?


Домашнє завдання

Опрацювати §29 та конспект блогу

Схарактеризуйте статево-вікову структуру населення України (письмово)

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


17 травня 2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія група 21

Урок 29

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку. Підсумковий урок: Контрольна робота. 

Увага! Письмові завдання виконувати на двойному аркуші ( в клітинку) , фотографувати й надсилати Vibep в особисті 

 Доброго ранку, шановні учні!  Настав день підсумкової контрольної роботи. Завдання різнорівневі, але не складні. Ви справитеся, я у вас вірю!!! 

Рекомендації контрольної роботи:  

1. Усі відповіді на запитання  контрольної роботи можна знайти у вашому підручнику (Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, рекомендовано Міністерством освіти і науки України, Камянець – Подільский «Абетка», 2019)

У тестових завданнях вказуйте тільки номер питання та варіант відповіді (1.А)

Завдання не переписуйте. Обов'язково вказуйте номер завдання, яке виконуєте.

                        Бажаю успіху!!!

І рівень (6 бали, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

      1. Геополітика досліджує:
а) питання перетворення компонентів географічної оболонки
б) питання застосування державою заходів, спрямованих на розв'язання
проблем розвитку економіки
в) питання застосування державою заходів, спрямованних на розв'язання проблем її розвитку як територіальнополітичної системи з метою стабільності й цілісності
г) питання застосування державою заходів, спрямованих на розв'язання
екологічних проблем

 

       2. Укажіть, що таке світосистема:
а) це засоби виробництва й люди, що використовують їх у процесі суспільного виробництва
б) це обладнання, машини, прилади ,інженерні споруди.
в) це система, яка об'єднує всі сектори економіки
г) це результат і процес формування глобальної  геопросторової  єдності в системі "суспільство-природа"

 

      3. Укажіть, що таке світовий ринок технологій
а) процес раціонального використання
природних ресурсів
б) велика сфера обміну товарами та
капіталами
в) велика сфера обміну з метою
підвищення технічного й
технологічного рівня виробництва
г) процес перетворення природних
ресурсів на товари

 

      4. Укажіть, що таке світовий ринок інвестицій це?
а) можливість доступу до необхідних даних з усіх сфер життєдіяльності в будь-який момент часу в будь-якому місці
б) наявні фінансові ресурси світу  

в) багато функціональні системи каналів зв'язку та комунікаційне обладнання
г) глобальний механізм розподілу потоків фінансових вкладень між
країнами в глобальній економіці з метою одержання прибутку


      5. Укажіть, що характерно для І фази демографічного переходу:

а) швидке зниження коефіцієнта смертності за умови збереження
високого коефіцієнта народжуваності,що веде до стрімкого зростання
кількості населення

б) подальше зближення коефіцієнтів народжуваності й смертності; дуже повільне зростання кількості населення або навіть його скорочення

в) високі коефіцієнти народжуваності й смертності, малий коефіцієнт
природного приросту;
г) повільне падіння коефіцієнта смертності й швидке — народжуваності; зменшення коефіцієнта природного приросту.

 

      6. До розрахунку існуючої та прогнозованої кількості трудових ресурсів, пенсіонерів, дошкільнят, школярів передусім необхідні відомості про:
а) етнічний склад населення                  б) віковий склад населення
в) релігійний склад населення               г) статевий склад населення

 

 ІІ рівень  (3 бали, по 1 за кожну правильну відповідь)

     7. Установіть відповідність між природними  ресурсами та країнами – лідерами за їх видобутком:

        Природний газ            А. Саудівська Аравія, росія, США

        Нафта                           Б. Австралія, Китай, Гвінея, Ямайка

        Залізні руди                 В. США, росія, Іран, Катар

        Вугілля                         Г. Бразилія, Австралія, Канада, Китай, Україна

        Д.  Китай, Індія, США, Австралія                      

 


8. Установіть відповідність між галузями  промисловості  та країнами – лідерами з виробництва продукції цих галузей:

1.Фармацевтична промисловість              А. США, Канада, Європа

2. Швейна  промисловість                         Б. Китай, Туреччина, Індонезія

3. Електронна промисловість                    В. Китай, Корея, Сингапур, Бразилія

4. Залізничне машинобудування                Г. Португалія, Італія, Німеччина

                                                                       Д. Німеччина, Франція, Японія,

                                                                            Китай

 

9.Установіть відповідність між сільськогосподарськими культурами та країнами – лідерами їх вирощування:

1. Пшениця                        А. Бразилія, Індія, Китай

2. Рис                                  Б. Китай, США, Індія, росія

3. Цукрова тростина        В. Україна, росія, Казахстан

4. Кукурудза                     Г. США, Китай, Бразилія

5. Соняшник                    

ІІІ рівень (3 бали за  правильну відповідь)

10. Визначте чинники швидкого розвитку туризму? Що стримує розвиток туризму в Україні? Наведіть конкретні приклади.

ІV рівень (3 бали за  правильну відповідь)

11. Якими є позитивні й негативні наслідки трудової міграції? Доведіть, що  якість життя є чинником природного й механічного рухів населення.

    Домашнє завдання

Повторити §20 - §27

Гарного дня!!!                                    

                                                  

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


 17 травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 30

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Привіт, другокурсники!
Впевнена, що ви пристосувалися і звикли до дистанційного навчання. Декому ще важкувато все самому опрацьовувати, але серед вас є і такі, що все опрацьовують і вірно (!) дають відповіді на всі питання та виконують всі завдання і швидко відправляють мені свої роботи.
Хочу запропонувати ... для двох учнів, які першими пришлють роботи (але завдання виконане чітко та охайно) будуть додаткові бонуси: перший отримає +2 бали, а другий отримає +1 бал

Тема програми. Суспільна географія України

Тема уроку.  Українська держава

Завдання. 

Перегляньте відео за посиланням 

Відео

 онлайн урок Відео урок

Матеріал підручника на ст.146 - 147

Відповісти на питання:

Які характерні риси Української держави?

Що ви знаєте про територію держави Україна?

Опрацювавши матеріал підручника на ст.147 - 148, карту " Регіональне та сусідське політико- географічне положення України" схарактеризуйте політико - географічне положення України на глобальному та регіональному рівнях.

          Регіональне та сусідське політико- географічне положення України


Виконайте завдання Завдання

Дайте політико - економічну оцінку державного кордону України  (шпаргалочка ст. 148 - 149)

Опрацювати матеріал на ст. 149 - 150 зробити короткий конспект Адміністративно - територіальний устрій України"

Домашнє завдання

Опрацювати §28 та конспект блогу

Повторити адміністративно - територіальний устрій України  Інтерактивна вправа

Дати відповідь на питання (письмово)

Які існують проблеми щодо адміністративно - територіального устрою України?

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


10травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 27

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Шановні учні! Сьогодні у нас дві години навчання.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Виробництво транспортних засобів та електроніки, фармацевтичної продукції. текстилю, одягу, взуття. Надання послуг

Завдання. 

Переглянути презентацію 

Презентація

Зробити опорний конспект За презентацією та матеріалами підручника (ст. 134- 139)

Відповісти на питання:

 * Схарактеризуйте чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва транспортних засобів та електроніки 

 * Проаналізуйте просторову організацію виробництва фармацевтичної продукції у світі (шпаргалочка Малюнок, матеріал підручника на ст. 135-136)

 * Схарактеризуйте чинники міжнародної спеціалізації країн у виробництві текстилю, одягу та взуття ( Підказка на ст. 136)

* Яке значення в функціонуванні глобальної економіки мають сучасні ТЛС і ІКМ? ( ст. 136- 137)

Домашнє завдання

Опрацювати §26

Дати відповідь на питання (письмово)

1. Визначте роль світових ринків фінансів та інвестицій у глобальній економіці. 

2. Які ви бачите переваги та перестороги процесу формування інформаційного суспільства?

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



10травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 28

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Продовжуємо працювати другу годину.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Політична географія та геополітика

Завдання. 

Переглянути презентацію  Політична географія та геополітика

Презентація

Зробити опорний конспект За презентацією та матеріалами підручника (ст. 140- 145)

Відповісти на питання:

      Поясніть зміст понять «географічний простір», «територія», «географічне місце», «територіально-політична система».

     Що таке геополітика? Яке її значення в сучасному світі? 

     Наведіть приклади застосування різновидів «сили» в геополітичних протистояннях. 

      Домашнє завдання

Опрацювати §27

Дати відповідь на питання (письмово)

Поясніть на конкретних прикладах взаємозв'язок та аполітичні взаємодії територій і географічних місць у геопросторі.

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


3 травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 26

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Шановні учні! Сьогодні у нас дві години навчання.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Виробництво сільськогосподарської продукції, паливних мінеральних ресурсів, чорних та кольорових металів

Завдання. 

Опрацювати матеріал підручника на ст 126- 127 . Зробити опорний конспект "Виробництво сільськогосподарської продукції: чинники розвитку"

 Дати відповідь на питання Які особливості просторової організації виробництва сільськогосподарської продукції? (шпаргалочка Карта; ст. 127-128).

Схарактеризуйте глобальні ринки нафти та природного газу за матеріалом підручника на ст. 130-132 та малюнками ( мал. 111, мал. 112, мал. 113, мал. 114)

Опрацювати матеріал підручника на ст 1132- 133 . Зробити опорний конспект "Глобальні ланцюги додаткової вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді: чинники та форми спеціалізації країн"

Домашнє завдання

Опрацювати §25

Дати відповідь на питання

Схаректеризуйте глобальні ринки вугілля (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

3 травня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 25

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Шановні учні! Сьогодні у нас дві години навчання.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Національні та інтернаціональні форми виробництва в глобальній економіці

Завдання. 

Переглянути презентацію з географії " Національні та інтернаціональні форми виробництва в глобальній економіці "

Презентація

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 120 - 125) зробити опорний  конспект 

Домашнє завдання

Опрацювати §24

Дати відповідь на питання

Оцінити перспективи включення національних виробників України, що задіяні в різних сферах економічної діяльності, в глобальні ланцюги додаткової вартості (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

26 квітня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 24

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Дорогі учні! Продовжуємо навчання.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Глобальна економіка. Міжнародна науково- технологічна сфера та система виробництва в глобальній економіці

Завдання. 

Переглянути презентацію 

Презентація

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 110 - 116) зробити опорний  конспект 

Домашнє завдання

Опрацювати §23

Дати відповіді на питання

У чому полягає важливість  демографічних прогнозів?  (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.

Миру вам!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


26 квітня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 23

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Любі учні! Продовжуємо працювати дистанційно.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Механічний рух населення. Демографічні чинники розвитку економіки

Завдання. 

Переглянути презентацію 

Презентація

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 110 - 116) зробити опорний  конспект 

Домашнє завдання

Опрацювати §22

Дати відповіді на питання

У чому полягає важливість  демографічних прогнозів?  (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


19  квітня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 22

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Я вас вітаю! Ми знову зустрічаємося у блозі. Сьогодні вивчаємо...

Тема програми. Демографічні процеси у світосистемі

Тема уроку  Природний рух населення

Завдання. 

Переглянути відеоматеріал

Відео

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 95 - 100) зробити опорний  конспект :

1.Міграції, їхні показники; види міграцій.

2.Вплив міграцій на перерозподіл населення світу.

3.Чинники міграцій.

4. Вплив міграцій на відтворення населення.

5. Просторові тенденції міграційних процесів.

6. Якість життя як чинник природного та механічного руху населення (категорії якості, ступені якості).

7. Демографічні чинники розвитку економіки та спеціалізації країн.

8.Демографічні прогнози.


Домашнє завдання

Опрацювати §21

Дати відповіді на питання

Пояснити, яким чином якість життя в країні впливає на перебіг  природного та механічного руху  (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.

Бажаю успіхів!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


19 квітня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 21

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Любі учні! Продовжуємо працювати дистанційно.

Тема програми. Загальні суспільно - географічні закономірності світу

Тема уроку.  Географічний простір

Завдання. 

Переглянути  навчальне відео

Відео

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 101 - 104) зробити опорний  конспект 

Домашнє завдання

Опрацювати §20

Дати відповіді на питання

Обгрунтувати роль географічного простору в світосистемі  (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.

Миру вам!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


7 квітня 2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія група 21

Урок 20

Тема програми. Загальні закономірності географічної оболонки Землі

Тема уроку. Підсумковий урок: Контрольна робота. Тема "Гідросфера", "Біосфера"

Увага! Письмові завдання виконувати на двойному аркуші ( в клітинку) , фотографувати й надсилати Vibep в особисті 

 Доброго ранку, дорогі учні! Ось і настав день підсумкової контрольної роботи. Завдання не складні. Ви справитеся, я у вас вірю!!! 

Рекомендації контрольної роботи:  

1. Усі відповіді на запитання  контрольної роботи можна знайти у вашому підручнику (Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, рекомендовано Міністерством освіти і науки України, Камянець – Подільский «Абетка», 2019)

У тестових завданнях вказуйте тільки номер питання та варіант відповіді (1.А)

Завдання не переписуйте. Обов'язково вказуйте номер завдання, яке виконуєте.

                        Бажаю успіху!!!


 

I рівень (6 балів, по 0.5 за кожну правильну відповідь)

 

Вибрати одну правильну відповідь.


     1. Гідросфера це:

     а)  водна оболонка;

     б) повітряна оболонка ;

     в) тверда оболонка.

   

     2. Основна маса води гідросфери зосереджена:

     а )  в льодовиках;

     б) в морях та океанах;

     в) болотах.

       

     3. До вод суходолу відносяться:

     а) океани; 

     б) річки;

     в) затоки;

     г) протоки.

  

     4. До штучних водоймищ належать:

     а) озера;

     б) ставки;

     в) річки;

     г) болота.

   

     5. Найбільший океан за площею:

     а) Тихий;

     б) Атлантичний;

     в) Індійський.

   

     6. Найглибша западина світу знаходиться в

     а) Тихому;

     б) Атлантичному;

     в) Індійському океані.

  

     7 . Поверхню моря називають:

     а) антарктика;

     б) акваторія;

     в) океа;

     г) Світовий океан.

  

     8. Середня солоність вод Світового океану становить:

     а) 35%;

     б)3%;

     в) 45%;

     г) 15%.

  

     9. Хвилі спричинені землетрусом на дні океану:

     а) вітрові хвилі;

     б) цунамі;

     в) припливи;

     г) відпливи.

  

    10. Природна водна заглибина заповнена водою:

     а) річка;

     б) озеро;

     в) ставок;

     г) море.

      

    11. До мінеральних ресурсів вод Світового океану відносять:

     а) нафту;

     б) живі організми;

     в) енергію води.

  

    12.Каспійське море-озеро моє:

     а) залишкове;

     б) тектонічне;

     в) вулканічне;

     г) лиманне походження.

   

           II рівень (3 бали, по 0,5 за кожну правильну відповідь)

          13. Установіть відповідність


1.     болото

2.     озеро

3.     річка

4.     підземні води

а. природна водна заглибина заповнена водою;

б. природний водний потік, що тече в виробленій ним  заглибині;

в. Надмірно зволожена ділянка суходолу із шаром торфу завтовшки онад 30 см. ;

г. води в товщі земної кори.

 

            14. Установіть відповідність


1.     Чорне

2.     Бенгальська

3.     Індійський

4.     Амазонка

а. Витік;

б. море;

в. затока;

г. океан;

д. річка

 

 

          15. Установіть відповідність


1.     Найродючіші грунти

2.     Грунти утворені з надлишком вологи

3.     Грунт сформувався за умов осудливого клімату

4.     Грунти засолені, малопотужні, майже не містять гумусу

а. тундрово-глеєві;

б. каштанові;

в. чорноземи;

г. сірі, буро пустельні;

 

 

          16. Установіть відповідність


1.     біологічні ресурси

2.     мінеральні ресурси

3.     енергетичні ресурси

4.     енергетичні ресурси

а. річка;

б. кам’яне вугілля;

в. планктон;

г. енер  г. енергія води, океану

 

          17. Установіть відповідність


1.     верховодка

2.     між пластові підземні  води

3.     грунтові води

 

а. підземні води, що розташовані між двома водотривкими шарами;

б. підземні води найблищі до земної поверхні;

в. води, що залягають на першому від поверхні шарі водотривких порід

 

Виберіть три правильні відповіді.

18. До вод суходолу відносять: 1- річки; 2- моря; 3- затоки; 4- озера; 5- протоки; 6 – океани; 7 – водосховища.

III рівень (3 бали, по 1 за кожну правильну відповідь)

19. Перечислити багатства вод Світового океану. Навести приклади.

20. Які  водні об’єкти відносять до вод суходолу? На які типи їх поділяють? Навести приклади.

21. Які типи живлення річок розрізняють?

IV рівень (3 бали, одне питання на вибір)

22.Запропонуйте власні способи збереження видового складу рослинності та тваринного світу в своїй місцевості

 

А саме головне домашнє завдання... БЛАГОСЛОВЕННОГО 

ДНЯ... МИРУ І ПЕРЕМОГИ!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

4 квітня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                          

Географія група 21

Урок 18

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник


Дорогі мої учні, любі другокурсники!
У цей тяжкий для всіх час ми стали найсильнішою нацією у світі🇺🇦
Це не пусті слова, доказ цьому очевидний!
Ми сильні, мужні, непереможні!!!
Нам є заради чого жити, заради чого боротися, заради чого перемагати!!!
Тримаймося, будьмо єдиним цілим, будьмо гордістю для нашої героїчної історії і надією для нашого світлого майбутнього!!!

Слава Україні! 🇺🇦

Тема програми. Біосфера та системи Землі

Тема уроку  Біосфера та її складові

Завдання. 

Переглянути презентацію з географії "Біосфера та системи землі"

Презентація

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 90- 95) зробити опорний  конспект 

Домашнє завдання

Опрацювати §18

Назвати складники біосфери (письмово). 

Пояснити. чим загрожує людству зменшення біологічного різноманіття   (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.

Миру вам!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


4 квітня  2022 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net                                                                              

Географія група 21

Урок 19

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Шановнії учні! Сьогодні у нас дві години навчання . На другому уроці ми вивчаємо...

Тема програми. Біосфера та системи Землі

Тема уроку  Грунт - "дзеркало" ландшафту

Завдання. 

Переглянути презентацію з географії "Грунти. За підручником "Географія", 11 клас Сергій Кобернік, Роман Коваленко"

Презентація

За переглянутою презентацією та опрацьованим матеріалом підручника (ст. 95 - 100) зробити опорний  конспект 

Домашнє завдання

Опрацювати §19

Дати відповіді на питання

За якими ознаками розрізняють типи грунтів? (письмово). 

У чому полягає загроза людству внаслідок виснаження та забруднення грунтів?  (письмово). 

Фото виконаних завдань надсилати на Viber.

Миру вам!!!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


8 листопада  2021 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія група 21

11 урок

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник

Підручник

Тема програми. Геологічне середовище людства

Тема уроку. Процеси в надрах і на поверхні Землі, їхні наслідки. Тектонічні структури та повязані з ними форми рельєфу.

Завдання. 

Переглянути презентацію з географії 11 класу на тему "Геологічні процеси"

Презентація

Записати в зошит опорний конспект 

Поясніть на конркетних прикладах, чому саме названі частини зовнішніх оболонок Землі включено до складу географічної оболонки. 

Переглянути презентацію з географії 11 класу на тему "Тектонічні структури та пов'язані з ними форми рельефу "

Презентація

Записати в зошит опорний конспект 

Наведіть конкретні приклади впливу рельефу на розселення людей та розташування окремих видів господарської діяльності людини.

Домашнє завдання

Опрацювати § 10,11 підручника

Виконати тест до 21:00

Тест

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


1 листопада 2021 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія група 21

10 урок

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник 

Підручник

Тема програми. Геологічне середовище людства .

Тема уроку. Властивості літосфери. Поняття «геологічне середовище людства» . Тактоніка літосферних плит.

 Завдання. 

Переглянути відеопрезентацію  "Літосфера та геологічне середовище "

Презентація

Записати в зошит за презентацією опорний конспект.

 Опрацювати   ст. 42-44 підручника

Пояснити Утворення материків за гіпотезою А. Вегенера

Домашнє завдання

Опрацювати § 9 підручника

Відповісти письмово на питання

Користуючись картосхемою літосферних плитна ст43 (див. мал. 39), назвіть великі літосферні плити. Зясуйте, на яких з них розташовані Тихий, Атлантичний, Індійський та Північний Льодовитий океани.

Фотозвіт виконаної роботи направити мені на перевірку у вайбер в особисті повідомлення   


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


25 жовтня 2021 р.

Зворотній зв'язок  nevkritaya@ukr.net

Географія  група 21

9 урок

Підручник Сергій Кобернік, Роман Коваленко Географія. Рівень стандарту Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, Камянець – Подільский «Абетка», 2019

Посилання на підручник  Підручник

Тема програми. Загальні закономірності географічної оболонки Землі .

Тема уроку. Склад, межі та будова географічної оболонки. Закономірності географічної оболонки. Сучасний етап розвитку географічної оболонки. Антропосфера.

Завдання. 

Переглянути відеоурок з географії 11 класу на тему "Закономірності розвитку географічної оболонки"   


Записати в зошит визначення Географічна оболонка (ГО) – це глобальна геосистема, в межах якої стикаються, взаємодіють і проникають одна в одну всі звонішні оболонки Землі.

Опрацювати ст. 36-39 підручника

Поясніть на конркетних прикладах, чому саме названі частини зовнішніх оболонок Землі включено до складу географічної оболонки. 

Скласти опорний конспект за мал. 33,35 на ст. 36, 39

Навидіть приклади, як зміна одного з природних компонентів може призвести до зміни інших та всієї геосистеми.

Опрацювати   ст. 39-41 підручника

Поясніть, яка роль живих організмів у формуванні географічної оболонки. Які кардинальні зміни відбулися в ній в наслідок життєдіяльності організмів.

Скласти опорний конспект за мал. 36. на ст. 40

Домашнє завдання

Опрацювати § 8 підручника

Відповідати на питання 1-6 ст. 41

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -